Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Jančura rodinné vinařství nacházejícím se na internetové adrese http://www.vinojancura.cz/.
Registrace
Rgistrace slouží zejména našim zákazníkům, aby mohli plně využít všech výhod a funkcí, jež e-shop nabízí (přehled o stavu svých objednávek a automatické vyplnění kontaktních údajů při příštích objednávkách). Registrace zákazníka není podmínkou pro uskutečnění nákupu v e-shopu.
Jak nakupovat
Vložením zboží do košíku začíná nákupní proces. V dané fázi se můžete vrátit do e-shopu a nebo pokračovat v dalších krocích k dokončení nákupu. Ve druhém případě přistoupíte k výběru doručení a platby.
Vaši objednávku však přijmeme i telefonicky na čísle +420 721 210 458. Objednávku můžete zaslat i jako prostou e-mailovou zprávu na adresu: obchod@vinojancura.cz.
K dokončení nákupu je třeba ještě vyplnit potřebné údaje a potvrzením na tlačítko Dokončit objednávku dojde k jejímu odeslání do našeho expedičního centra. Ihned po odeslání objednávky obdržíte na email uvedený v objednávce oznámení o přijetí objednávky do našeho systému a její číslo.
Podáním objednávky souhlasíte s těmito podmínkami:
Dodací lhůty
Dodací lhůta je 7 pracovních dnů obvykle však bývá kratší.
Převzetí zásilky kupujícím
Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce se přesvědčte, že obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Napište na náš email: obchod@vinojancura.cz z jakých důvodů jste nepřevzali zásilku. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.
Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii faktury spolu s dokladem o zaplacení.
Reklamační řád
Reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem ČR a to do 30 dnů od obdržení reklamace (zásilky). Veškeré reklamace musí být bezodkladně uplatněny, a to telefonicky, případně e-mailem.
Zákazník je povinen předložit spolu s vadným výrobkem také doklad o zaplacení. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným skladováním. To znamená, že se vztahuje pouze na zjevné vady chuti a vzhledu. Zboží musí být vráceno v původním obalu, v láhvi plné nejméně do 2/3 obsahu a uzavřené původní zátkou. V případě zjištění oprávněné reklamace bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude dle dohody se zákazníkem vrácena cena zboží. Do této částky se nezapočítává cena balného a poštovného. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na náklady zákazníka.
Záruka vrácení peněz
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.
Podmínky vrácení peněz:
Prohlášení o ochraně dat
Veškerá data získaná od zákazníků jsou považována za jeho osobní a vztahuje se na ně ochrana podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Jančura rodinné vinařství prohlašuje, že data shromážděná na základě objednávek neprodá ani jiným způsobem neposkytne třetí straně. Dále nepoužije tato data k dalším komerčním účelům. Na přání zákazníka bez udání důvodů, jeho osobní data vymaže z databáze zákazníků.